sobota, 31 stycznia 2015

Miszmasz.

Nie było mnie szmat czasu. Znowu. Ale tym razem mogę się usprawiedliwić feriami, więc obozem i wieloma innymi sprawami, których pewnie nie chce wam się czytać , a mi nie chce się pisać ;)
W każdym razie dużo się zadziało podczas tych moich ferii :) Podczas pobytu w górach u rodzinki, gdzie niestety żaden qń ze mną nie pojechał, zakupiłam kilka nowych rzemyków (będą kantary) oraz zamówiłam nowy sprzęt :3 (szczegółów nie zdradzam). 
Ps. W ostatniej notce pytałam o kolor na kantar dla Dekorki :) W końcu wybrałam taki:




 kolor w srzeczywistości wpada trochę bardziej w zielony, ale różnica jest minimalna ;)


Zapinany na haczyk (nie lubiłam tego typu zapięć, ale powoli mnie przekonują) i regulowany na potylicy. Uwiąz jak widzicie wyszedł taki jakby ombre (?).


Przepraszam za beznadziejną jakość zdjęć, ale ani Dekoracja, ani mój cudowny aparat/telefon nie chciały współpracować -.-
 złośliwość, rzeczy martwych i humorki klaczy - uwielbiam to.

Ach! Mam dla was jeszcze kilka zdjęć Plotki ^^
Jak wiecie byłam w górach, z kuzynką w moim wieku, która nie popełniła tego błędu co ja i zabrała swoją ulubioną/jedną z ulubionych klacz :)  


Plotka jest już dość wiekową klaczą wielkopolską. 
(Custom -> DarkPegasus)


Jest bardzo mądra.


Chętnie współpracuje z człowiekiem.


Nie znam jej zbyt dobrze, ale na pewno mogę powiedzieć, że jest poczciwym koniem.


Plotka jest u mojej kuzynki od niedawna, bo od początku stycznia. 
Była spóźnionym prezentem świątecznym ;) oczywiście ode mnie :P


Ech! musiałam wcisnąć palec -.-






Podoba wam się ta klaczka ? 
Mi osobiście tak :) 
żal ją było oddawać :P ale prezent to prezent ;)

Tak z innej beczki.... Jakaś nie poukładana ta notka :P 
Mam nadzieję, że rozczytacie...

Jako zajawkę następnego postu powiem, że przygotowywuję się do BCS Winter Photo Challenge

A teraz już kończę ten miszmasz, gdyż mam wenę twórczą :P

13 komentarzy:

  1. Ooo jaka śliczna Plotka. na pewno jest ciekawym koniem. :D
    Kantar bardzo ładny, estetyczny.
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest śliczna!Naprawdę bardzo ładne zdjęcia!^^
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kantar i piękne zdjęcia :) Zapraszam do mnie http://schleichbartka.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie Ci wyszedł kantar :) Plotka jest piękna, zazdroszczę Twojej koleżance :P Pozdrawiam i zapraszam na n/n

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna Plotka :) Kantar również.

    OdpowiedzUsuń
  6. Plotka trochę zbyt kanciata, ale poza tym śliczna :D kantarek ładny ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten kantarek ma boski kolor ♥
    Plotka bardzo ładna, no i fotki oczywiście też :)
    Pozdrawiam

    drimaldi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja raczej nie przepadam za przemalowanymi i customowanymi końmi. Zdecydowanie wolę te oryginalne.♥ Pomimo to, Plotka ma boski mold i pewnie cudnie pozuje ^^ Efekt zdjęć jest powalający, tak dumnie stoi na tym śniegu. Nie mogę się na nią napatrzeć, jak tak stoi z przodu.
    Do kantarków masz ogromny talent, wyszedł Ci prześlicznie.
    Kiedy tylko uda mi się zdobyć pierwszego konia schleich [choć nie będę zbierać TYLKO koni, ale też inne zwierzaki ^^] spróbuję sama coś wykombinować, ale wątpię, by wyszło.xd
    Kiedy patrzyłam na miniaturkę pierwszej fotki, zastanawiałam się, czy to blog o schleich czy prawdziwych koniach. ;))
    Zazdro!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przemalowane konie są często dużo realistyczniejsze, ale rozumiem, że mogą się komuś nie podobać :D (ja osobiście je uwielbiam)
      Dziękuję za miłe słowa w sprawie zdjęć i kantarów :)
      Również nie zbieram tylko koni :) chociaż w sumie dawno nie zawitało do mnie nie-kopytne zwierze :P
      A co do twojego kantara to nawet jeśli nie wyjdzie cudownie to przecież normalne :) zazwyczaj trzeba nabrać wprawy w robieniu takich miniaturek, chociaż są osoby, którym za pierwszym razem wychodzą super ;)

      Usuń
  9. Śliczny kantarek :)
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna Plotka i piękny kantar :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kantar i piękna kasztanka :D

    OdpowiedzUsuń