sobota, 21 marca 2015

Zniknięcie + początek paczki czyli - Cykoria i Czantoria :)

Jak by tu zacząć....
Znów zniknęłam na dłuuuuugo z modelowego świata....
No cóż ....
Nie nadrobię tego, ale mogę was przeprosić i powiedzieć co było powodem mojej nieobecności :D
No to proszę, lista :
1. Cavaliada Warszawa 2015 !!!!! (spędziłam tam w sumie tak z przerwami chyba z 2 doby xD oraz   przywiozłam z tamtąd nową klacz :3, ale o niej dopiero jak uporam się z Paczką)
2.Miałam nawał testów, nadrabiania, i innych szkolnych głupot....
3. Musiałam ogarnąć swoje jeździectwo (takie żywe i duże)
4. Jak nawet siadałam do wpisu, to było ciemno i nie mogłam zrobić dobrych zdjęć >:(
5.Mój aparat (tel) nie współpracuje, co jest dość demotywujące >:(
6. Ten podpunkt sobie wymyślcie, tak żeby było śmiesznie :D

A teraz bez zbędnych przedłużań przedstawiam dwie cudowne klaczki z Paczki od DP (ale rym :P)


Cykoria

Cykoria to jedna z 6 koni Przewalskiego, które trafiły do mnie już chyba z 2 tygodnie temu :P



Ta cudowna klaczka jest wieeeeelkim żarłokiem :D (uczy się od Czantorii :P)
Ma zaledwie 5 lat. Jest dość nieufna, ma trudności z zaklimatyzowaniem się w nowym domu , ale myślę, że z czasem się przyzwyczai :) 


KOCHAM ten jej bujny ogon *.*


Cała Cykoria ma PIĘKNĄ, jasną maść <3 
(jak na tą rasę ma naprawdę jaśniutką sierść)


Tutaj macie zdjęcie z góry :P 
Elegancko.
DP zrobił kawał dobrej roboty :3

Czantoria


Czantoria jest starsza od swojej towarzyszki i dzielnie wprowadza ją w"jak być koniem" . 


Ma lat 10. Potrafi zjeść prawie wszystko. Raczej nie przepada za towarzystwem (ludzkim ani zwierzęcym). Gryzie. kopie.... i to chyba wszystko co mogę o niej powiedzieć :P


To zdjęcie najlepiej oddaje jej maść
Dzięki swojemu charakterkowi, cudownie uzupełnia tą moją Paczkę :D


Maść typowa dla rasy, pręga grzbietowa, pręgowanie na nogach. 
Ogółem zacna przedstawicielka rasy :D

Oczywiście obie klaczki nie są użytkowane w żaden sposób (no oprócz koszenia trawy :P).

Do opisania zostały jeszcze 4 przewalaki, ale o nich już nie dzisiaj ;)

Za to z okazji dzisiejszego 1 dnia wiosny postaram się:
-zrobić sesje
- zmienić nagłówek
- może zorganizować konkurs lub candy :3

Dobra lecę :)
PA!






14 komentarzy:

  1. DP świetnie je pomalował, wyglądają jak prawdziwe Przewalki :D Szczególnie podoba mi się pierwsza klacz ;)
    Tak, zrób candy! Plooooseeee! *.*
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nabytków :)
    http://kopytnapasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne Przewalki :) Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm...Może niech będzie 6 punkcie, że cię kosmici porwali :P?
    Fajnie, że wróciłaś ^^.
    Przewalki są śliczne *-* Mają cudne grzywy i ogony i cieniowanie i pręgi i w ogóle...To się już robi nudne xD.DP jak zwykle odwalił kawał dobrej roboty :).
    Też bym chciała takie kosiarki :D.
    Graty nowych kopytnych!
    Jestem absolutnie za candy albo konkursem :3.
    Tymczasem u mnie nn ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne,gratki nowych modeli ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. W 6 punkcie... Hmm... No nwm co wymyślić... Może zbiłaś nos i nie mogłaś pisać :P
    A konie: SUUUPER. Te ogoneły takie buuuujneeeeee <3
    Z początku myślałam, że to fjordy XD
    Pozdro o zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. O, gratuluję prac utalentowanego DP! Teraz Twoja stadnina przewalkami stoi - i dobrze!
    Czekam na więcej postów ;3
    U mnie nowa notka - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna! Gratki, pozdrawiam i zapraszam na nn schleich-mai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję, mało kto przygarnia konie Przewalskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne figurki *.*
    Jak to firma ? Collecta ?
    Tak spodobała mi się Cykoria, że może kupie sobie bliźniaczkę xD
    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety cię zmartwię :/
      Są to zebry schleich (ciiiii, wcale nie ;) ) przerobione przez DarkPegasus'a (<-- pisałam xd)
      Także moje cudeńka są jedyne w swoim rodzaju i niepowtarzalne :D

      Usuń
    2. Nieeee :'(
      Zniszczyłaś moje marzeniaa :'(
      Ide się powiesić xD

      Usuń