czwartek, 26 lutego 2015

Kolejny zestaw :P

Tym razem jednak nie kantar z derką, a siodło i ogłowie :3 (oczywiście nie mojej roboty :P, bo ja talentu, ani cierpliwości nie mam)

No to przechodzę do zdjęć :)



Czarno-grafitowy zestaw skokowy made by La Rosita :3


Ogłowie z nachrapnikiem angielskim/polskim oraz z dodatkowym skośnikiem :)
Wszystko zapinane na sprzączki.


I takie trochę nie wyraźne foto wędzidła (imitacji). (Symfonia nie potrafi ustać w miejscu kiedy trzeba :P *chyba poślemy ją na jakieś wyścigi xD)


Tutaj macie foto od przodu, z napierśnikiem o kompletnie nie pasującym, żółtym kolorze :)


A tu widać cudowne podogonie made by me xP


Wracając do siodła...
Popręg z fartuchem, zapinany na sprzączki bez bolców :) 

łatwe w obsłudze, trzymają, dobrze wyglądają.


Tu foto z testowania siodła w praktyce :) 
* Wygodne 


A tutaj Zosia sprawdza siodełko :) 
(raczej nie jest dla niej, gdyż ona nie trenuje skoków i trochę źle w nim siedzi ;) ) 


Po wszystkim Madzia zajęła się ogłowiem :) 


A oczywiście o siodle wszyscy zapomnieli i to ja musiałam je odkładać na miejsce -,-

W każdym razie ...
Zestaw składa się jak widzicie :P z siodła skokowego i takiego również ogłowia oraz zielonego czapraka ^^.
Jako dodatkowy "bonus" ma skośnik, oraz kółka do napierśnika i podogonia.
JEST CUDOWNY!
koniec opisu xD

W następnej notce ( jeśli się uda obfocić) opis pewnego dużego pana :3
PA

PS. Prawie bym zapomniała o tradycyjnym ps'ie xD nie no chciałam napisać, że niedługo przyjedzie do mnie pewna paczka od DP :D :D :D :D :D jestem mega szczęśliwa i nie mogę się doczekać, aż będę mogła opisać wam jej zawartość ^^.

10 komentarzy:

  1. Ładne :) czy przemalowalas ta klacz mustang ?
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    mefistostable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieeee. ona jest po prostu dereszowata :P mam w stajni też jej myszatą (?) siostrę ;)
      Notkę czytałam :)

      Usuń
  2. Cudne!Ta szczegółowość, wszystkie mini sprzączki i realistyczność - cud, miód, orzeszki :D!Ile musiało być z tym dziubania O.o
    Hehe, to ja już zazdroszczę paczuszki od DP, bo on to same cuda umie wyczarować ^^.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawsze podziwiałam zestawy LaRosity i ten też mi się podoba =) chociaż przy siodle średnio mi się podoba tylny łęk, ale ja sama nie zrobiłam lepszego- na skalę classic, więc tego się czepiać nie będę :P
    Czekam na opis koni od DP ^^
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skala LB a nie Classic :P
      Zaraz do ciebie wpadnę ;)

      Usuń
  4. Świetny zestaw !! :D Gratki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny zestaw! Zazdroszczę ;)
    A ta żółć moim zdaniem nic nie psuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D mnie trochę razi, ale może nie jest tak źle...

      Usuń
    2. No trochę razi ;)
      Ale i tak mi się podoba :D

      Usuń
  6. super zestaw ! :) zapraszam na mojego bloga http://julakonieschleichiinne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń