poniedziałek, 23 lutego 2015

Różowo-czarny zestaw.

Tak jak pisałam, ostatnio powstała pewna derka :)



Oczywiście (oczywiste, bo chyba do wywnioskowania z tytułu i zdjęcia :P) jest ona właśnie w kolorze różowym z wieloma akcentami czarnymi (wszelkie paski) :)

Pod ogonem oczywiście podtrzymujący pasek :)
Zapinana pod ogonem, na brzuchu (równolegle nie krzyżowo) i z przodu :)
Posiada też wykrojenia przy łopatkach i materiał na kłębie (zapobiega obtarciom)

zapięcia - haftki (?)
Jestem z niej w sumie zadowolona :)

Ale jeśli powstaje derka, to nie może zabraknąć stosownego kantarka :3


Utrzymany w tych samych kolorach, jednak zamienionych miejscami :P
Zapięcie pod gardłem- haczyk
nagłówek regulowany


I jeszcze kilka fotek zestawu :)



Jak wam się podoba zestaw :) ? 

Ps. Przepraszam za słabą jakość zdjęć :P
Ps2. Klaczka, która prezentowała zestaw szuka nowego domu!
Ps3. W następnej notce zestaw od LaRosity ^^

PA!






14 komentarzy:

  1. Piękny zestaw! Pomyślałaś o wszystkim! Niczego w nim nie brakuje, chociaż kantarek mógłby mieć podszycie na potylicy :)
    Czekam na opis zestawu od LaRosity!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam o podszyciu na potylicy, ale stwierdziłam, że jednak zostawię bez :-)

      Usuń
  2. Och, jaki on piękny^^ Jak to było...., a ten ochraniacz na kłąb zrobiony po mistrzowsku!
    Pozdrawiam i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny zestaw!Niczego mu nie brakuje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Woah, jest przepiękny!
    Kolorek ma cudowny, wygląda na naprawdę porządnie wykonanego..po prostu szok, jaki ty masz do tego talent!
    Kantarek cudownie się prezentuje z dereczką ;)
    Ochraniacz na kłąb - szacun!
    Zapraszam: sage-servant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta derka jest przecudna *D
    u mnie zaraz nowa notka ;)
    http://kopytnapasja.blogspot.com/
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny *__*!Na początku myślałam, że to skala Tradów, a tu się okazuje, że LB i takie realistyczne :O!Oddawaj talent :P.Gratuluję cierpliwości i pomysłu :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) trada mam jednego i myślę, że ten kary ogier by się z różu nie ucieszył xD
      Nie oddam talentu! Dopiero go dostałam!

      Usuń
  7. Wspaniała derka *o* Kantar również niczego sobie ;) Pisałas powyżej, że masz Trada... Wstaw, proszę, jego fotki!
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    schleichikuliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny sprzęt, idealnie dobrane kolorki *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale to wszystko ładne :), widać zdecydowanie, że przy derce było dużo pracy włożone a do tego wyszło bardzo estetycznie i realistycznie, można patrzeć i patrzeć ;)
    pozdrawiam
    www.larositastable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny,zestaw :D
    Pozdrawiam i zapraszam na nowe notki :
    mefistostable.blogspot.com
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń