czwartek, 19 lutego 2015

Tak sobie pogadam :)

Chym....


Od ponad tygodnia tu nie zaglądałam...
Wiem, jestem bardzo zła >:)
Wstawiłabym wam dzisiaj kolejny opis, albo coś bardziej kreatywnego(np. nowy sprzęt ;3), ale nie ma słońca = nie ma dobrego światła do zdjęć :/
Tak więc postanowiłam napisać wam o....
dam
dam
dam
w sumie nie wiem o czym 0:)
No to może o tym co się wydarzyło ostatnio:
-Robiłam ostatnio drugie podejście do szycia derki :P chcecie jakieś foto?
-Stworzyłam zakładkę Wish List (raczej nie ciekawa, chyba,że ktoś lubi patrzeć na marzenia innych :P)
-Ogarnęłam materiały,wstążki, etc*
* znów jest w nich bajzel, więc...
-Chyba nie mam pomysłów co pisać w tych myślnikach, a to dlatego, że jestem leniem i nic nie robię
Tak żeby podsumować tą cudowną notkę :)
Stare FOTO
Chciałoby się lato, co nie? B)
PS. Notka w weekend jak dam radę** :)
** jak słońce da radę, być wtedy kiedy mam czas
Ps2. Zapraszam do zakładki z końmi, które szukają nowego domu. Wiem,że te modele nie są raczej trudno dostępne itp. , ale są w b,dobrym stanie , a ze względu na moje otwarcie cenowe, mogą być dużo tańsze niż nówki w sklepie :)
Ps3.Oficjalnie zazdroszczę wszystkim, którzy mają ferie :)
Mam nadzieję,że to ostatni PS :)

Pa

Ps4. Jednak nie :P Ostatnie będzie pytanie: Cavaliada Warszawa 2015. Ktoś? Coś? będę wszystkie 4 dni i w sumie chętnie kogoś modelowego poznam, więc jeśli idziecie to piszcie :)
EDIT
Ps5. Jeszcze jedno ps xD mianowicie bardzo przepraszam, za to,że ostatnio mało co komentowałam. Czytam prawie wszystkie notki, ale zazwyczaj w pośpiechu i po prostu nie zostawiam komów :/ Postaram się w najbliższym czasie poprawić moje zachowanie :3

7 komentarzy:

  1. Czyli przy końcu zazdrościsz np mi xD Idędo tej zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że dajesz znaki życia :).
    Derkę chętnie zobaczę ^^.
    Ja uwielbiam przeglądać chciejlisty innych!Często potem zapełniam swoją :P.
    Hehehe, super okulary :D!Też mam takie, od LPS XD.
    Ja mam teraz ferie <3Tobie z kolei zazdroszczę Cavaliady!Ja swoją już miałam, w Poznaniu.Było cudownie i chcę jeszcze raz :D.
    Miło, że ci się podoba wygląd i bazgroły :>.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj lato!
    Przyjmuję Twe wyrazy zazdrości :P
    Ja niestety na Cavaliadę się nie wybieram
    U nas nowa notka - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Weź mi nawet nie gadaj o tym cholernym lecie. Nienawidzę tej pory roku. 2x częściej wychodzę na zewnątrz zimą niż latem. Komary, muchy, padalce, żmije, zaskrońce, kleszcze, chrabąszcze.. brr ><
    Do tego upał cholerny.
    Ale w kosza można grać na zewnątrz. *-*
    Jedyny plus lata. xd
    Zapraszam: sage-servant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozbrajające te patataje w okularach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na notkę, fajne foto ;D
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że sie pojawiłaś. :) Spytam tylko, czy jesteś już zdecydowana na zakup akcesoriów, które ci rezerwowałam, czy jednak nie/ Uciekam! Pozdrawiam i proszę o odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń